3 pientä pors...foorumiuudistusta!
Created by:
Uncle
Created on: 2013-06-17 23:31:43
Read times: 9763
|
Uncle
Wanhainkodin Munkki
Date: 2013-06-17 23:31:43
Edited: 2013-06-17 23:54:05
|
Olen miettinyt näitä foorumiuudistuksia jo hetkisen aikaa. Tästä viestistä tulee suhteellisen pitkä, joten osioin tekstin kolmeen osaan, 1,2 ja 3Ehdottamani uudistukset ovat: 1.Away message 2.Pause game komento/nappula 3.Ilmoitus, kun joku vastaa foorumiviestiisi 4.Do not disturb komentoOho?! näitähän olikin neljä... kaikista selvitykset alla osioituna. 1.Away message
Varmasti monelle jo tuttu hyvin yksinkertainen komento. Kirjoitat /away *teksti* tekstikenttään ja saat away viestisi näkyviin, kun kirjoitat /away uudestaan teksti poistuu. kun olet kirjoittanut /away ja jonkun tekstin esimierkiks.
<Uncle> /away leipomassa torttuja brb 5min. Nyt kaikki ihmiset jotka koittavat kirjoittavat /Whois sinulle näkevät away viestisi. Esimerkiksi.
Uncle is at lobby, exp pro, ping 18 Uncle team Korkein Totuus Uncle is away <Leipomassa torttuja brb 5min> Uncle flags reg vip udp
Samoin kaikki jotka kirjoittavat /msg sinulle näkevät away viestisi. Esimerkiksi.
<Pelaaja 1> Moi! Peliä! Missä olet milloin tulet takaisin? **Uncle is away <Leipomassa Torttuja brb 5min>
Helppoa ja yksinkertaista, ei turhaa arpomista milloin kaverisi tulee teambeliin, monia hyötyjä. 2.Pause game komento/nappula
Kesken joukkuepelin tiimiläiselläsi alkaa lagaamaan, hän joutuu buuttaamaan esimerkiksi koneensa....ja hänellä on tosi hidas kone... ...no useat joukkueet lätkivät pitkää kiekkoa, mutta siinä kuluu Peliaikaa ja se on muutenkin aika turhaa hommaa.
Kun käytät uutta /Pause tai /p komentoa kesken pelin. Aika pysähtyy pelaajat menevät automaattisesti vaihtopenkille, eivätkä pääse peliin. Kirjoittaessasi komennon uudestaan peli jatkuu keskusaloituksella. Ja kello jatkuu siitä mihin se jäi ennen pausea.
- Komennon voi kirjoittaa kuka tahansa pelaajista - Kirjoittaessasi /pause tarvitaan 2 pelaajaa per teami, että pause astuu voimaan. Pelaajia ollessa vähempi kuin tämä kentällä niin 1 per teami riittää. (Tämä väärinkäytösten vähentämiseksi. Sama kuin /pull ja jos pelaajat ovat valmiita lätkimään pitkää niin ovat he valmiita pauseamaankin)
...veikkaan, että tämä jakaa mielipiteitä. Ne, jotka valittavat, että kiekosta tulee epärealistinen.... joo tavallaan, mutta mitäpä väliä sillä on, kun pelistä saa paljon tasaisemman. Esimerkiksi ns. kärkijoukkueet luuisi hyötyvän uudistuksesta paljon. 3.Ilmoitus, kun joku vastaa foorumiviestiisi
Tämä on käytössä joillakin foorumeilla. Kaikessa yksinkertaisuudessaan uudistus helpottaa aktiivisesti foorumeita seurailevien arkea. Eli kun teet uuden topicin niin botti lähettää esimerkiksi notella viestin sinulle, sille nimimerkille jolla teit topicin, aina kun, joku vastaa sinun foorumikirjoitukseesi. Klikkaamalla viestin linkkiä pääset lukemaan foorumeille kyseisen kirjoituksen/kirjoitukset.
You got 1 new notification: Sender:forumbot Message: You got new replies in your *this* forum post. Click >here< to view the messages.
*this* kohdalla foorumipostauksesi otsikko
On parempi, että botti ei lähetä jokaisesta uudesta viestistä uutta notificationia sinulle. Vaan yhden ainoan noten (kunnes taas olet ns. kuitannut sen avaamalla noten). Tämän takia linkin tulisi mennä foorumin loppuun, mistä pystyt selaamaan kaikki uudet viestit. Tai periaatteessa, tuskimpa sillä suurempaa merkitystä meneekö alkuun vai loppuun.
Ainiin ps. kaikki eivät tätä kuitenkaan halua, joten Omista Tiedoista tulee olla asetus josta tämän saa päälle/pois
Plussat: +Pystyy seuraamaan vanhojakin foorumikirjoituksia joissa on moniakymmeniä sivuja kirjoituksia. +Vaivaton ja helppokäyttöinen +Pysyt paljon paremmin ajantasalla mitä jengi ajattelee postauksistasi ilman, että joudut kokoajan (hunttimaan) foorumia +Fooruminkäytöstä tulee asiallisempaa +Voi kannustaa enemmän ihmisä käyttämään foorumia
Miinukset: - Kaikki eivät tätä kuitenkaa halua/tarvitse (ei tavoita kaikkia) - Kiekko.tk:n foorumit ovat aika pienet, en tiedä onko tässä mittasuhteessa niin hyödyllinen
Ok! Eli rohkeasti mietteitä vaan foorumille. 4.Do not disturb komento
Kirjoitat tekstikenttään /dnd =do not disturb niin et vastaanota kenenkään /msg viestejä, spectatorien kirjoitusta pelissä tai vastustajan teamiläisten puhetta. Ainoat viestit mitä pystyt lukemaan ovat omien joukkuekavereitesi teamchat sekä /team *teksti* puhe.
Kun joku kirjoittaa sinulle /msg ja sinulla on /dnd päällä hän saa ilmoituksen esim. Uncle - do not disturb kun joku /whois:saa sinut näkee hän esimerkiksi näin:
Uncle is at lobby, exp pro, ping 18 Uncle team Korkein Totuus Uncle - Do not Disturb Uncle flags reg vip udp
Kun sinulla on /dnd päällä ja kirjoitat tekstikenttään /dnd niin do not disturb tila poistuu käytöstä.
Plussat: +Vähentää tunnetasolla peeloilua, kun saa jengin kunnolla hiljaiseksi +Ei tarvi lukee turhaa spämmiä/huutelua kesken tiukan tiimipelin +Itse käyttäisin tätä 24/7
Miinukset: -Turha?! -Mix tät käyttää q on ignore? Oikeesti?! Ei haittaa kellekkään, mutta joillekin HC-Heikkohermo-Hunttijoille hyötyä.. ps.. /dnd vois vaan vetää kaiken hiljaiseks ni ei tarvis kuulla omien tiimiläistenkään huomautuksia <UNCLE ALAS TAAS PÄÄSTIT LÄPÄRIN> Ok. Tässä kaikki tältä erää, toivottavasti et puutunut tätä lukiessa yhtäpaljon kuin itse tätä kirjoittaessani.. pss. Virhe tuli foorumitekstin otsikkoon, eli kyse on 4:stä uudistuksesta joista 1 on foorumiuudistus ja loput pelillisiä parannuksia - peace
|
Jezik
Aurinkolaulu
Date: 2013-06-18 00:05:23
|
2.Pause game komento/nappula
Kesken joukkuepelin tiimiläiselläsi alkaa lagaamaan, hän joutuu buuttaamaan esimerkiksi koneensa....ja hänellä on tosi hidas kone... ...no useat joukkueet lätkivät pitkää kiekkoa, mutta siinä kuluu Peliaikaa ja se on muutenkin aika turhaa hommaa.
Kun käytät uutta /Pause tai /p komentoa kesken pelin. Aika pysähtyy pelaajat menevät automaattisesti vaihtopenkille, eivätkä pääse peliin. Kirjoittaessasi komennon uudestaan peli jatkuu keskusaloituksella. Ja kello jatkuu siitä mihin se jäi ennen pausea.
- Komennon voi kirjoittaa kuka tahansa pelaajista - Kirjoittaessasi /pause tarvitaan 2 pelaajaa per teami, että pause astuu voimaan. Pelaajia ollessa vähempi kuin tämä kentällä niin 1 per teami riittää. (Tämä väärinkäytösten vähentämiseksi. Sama kuin /pull ja jos pelaajat ovat valmiita lätkimään pitkää niin ovat he valmiita pauseamaankin)
...veikkaan, että tämä jakaa mielipiteitä. Ne, jotka valittavat, että kiekosta tulee epärealistinen.... joo tavallaan, mutta mitäpä väliä sillä on, kun pelistä saa paljon tasaisemman. Esimerkiksi ns. kärkijoukkueet luuisi hyötyvän uudistuksesta paljon. Tätähän voisi pelin aikana käyttää "törkeästi" hyödyksi, vastustajan ollessa esimerkiksi läpiajossa. Tällöin voisit kirjoittaa /p, ja läpiajo hajoaisi. Tämänkin voisi varmaan jotenkin hoitaa kuntoon, mutta muuten ihan hyviä ehdotuksia.
|
Jaws
Caribbean
Date: 2013-06-18 00:06:55
|
Jezik wrote: 2.Pause game komento/nappula
Kesken joukkuepelin tiimiläiselläsi alkaa lagaamaan, hän joutuu buuttaamaan esimerkiksi koneensa....ja hänellä on tosi hidas kone... ...no useat joukkueet lätkivät pitkää kiekkoa, mutta siinä kuluu Peliaikaa ja se on muutenkin aika turhaa hommaa.
Kun käytät uutta /Pause tai /p komentoa kesken pelin. Aika pysähtyy pelaajat menevät automaattisesti vaihtopenkille, eivätkä pääse peliin. Kirjoittaessasi komennon uudestaan peli jatkuu keskusaloituksella. Ja kello jatkuu siitä mihin se jäi ennen pausea.
- Komennon voi kirjoittaa kuka tahansa pelaajista - Kirjoittaessasi /pause tarvitaan 2 pelaajaa per teami, että pause astuu voimaan. Pelaajia ollessa vähempi kuin tämä kentällä niin 1 per teami riittää. (Tämä väärinkäytösten vähentämiseksi. Sama kuin /pull ja jos pelaajat ovat valmiita lätkimään pitkää niin ovat he valmiita pauseamaankin)
...veikkaan, että tämä jakaa mielipiteitä. Ne, jotka valittavat, että kiekosta tulee epärealistinen.... joo tavallaan, mutta mitäpä väliä sillä on, kun pelistä saa paljon tasaisemman. Esimerkiksi ns. kärkijoukkueet luuisi hyötyvän uudistuksesta paljon. Tätähän voisi pelin aikana käyttää "törkeästi" hyödyksi, vastustajan ollessa esimerkiksi läpiajossa. Tällöin voisit kirjoittaa /p, ja läpiajo hajoaisi. Tämänkin voisi varmaan jotenkin hoitaa kuntoon, mutta muuten ihan hyviä ehdotuksia. Kerroppas miksi saman puolen pelaajat haluaisi keskeyttää pelin.
|
Jezik
Aurinkolaulu
Date: 2013-06-18 00:39:49
|
Tanger wrote: Jezik wrote: 2.Pause game komento/nappula
Kesken joukkuepelin tiimiläiselläsi alkaa lagaamaan, hän joutuu buuttaamaan esimerkiksi koneensa....ja hänellä on tosi hidas kone... ...no useat joukkueet lätkivät pitkää kiekkoa, mutta siinä kuluu Peliaikaa ja se on muutenkin aika turhaa hommaa.
Kun käytät uutta /Pause tai /p komentoa kesken pelin. Aika pysähtyy pelaajat menevät automaattisesti vaihtopenkille, eivätkä pääse peliin. Kirjoittaessasi komennon uudestaan peli jatkuu keskusaloituksella. Ja kello jatkuu siitä mihin se jäi ennen pausea.
- Komennon voi kirjoittaa kuka tahansa pelaajista - Kirjoittaessasi /pause tarvitaan 2 pelaajaa per teami, että pause astuu voimaan. Pelaajia ollessa vähempi kuin tämä kentällä niin 1 per teami riittää. (Tämä väärinkäytösten vähentämiseksi. Sama kuin /pull ja jos pelaajat ovat valmiita lätkimään pitkää niin ovat he valmiita pauseamaankin)
...veikkaan, että tämä jakaa mielipiteitä. Ne, jotka valittavat, että kiekosta tulee epärealistinen.... joo tavallaan, mutta mitäpä väliä sillä on, kun pelistä saa paljon tasaisemman. Esimerkiksi ns. kärkijoukkueet luuisi hyötyvän uudistuksesta paljon. Tätähän voisi pelin aikana käyttää "törkeästi" hyödyksi, vastustajan ollessa esimerkiksi läpiajossa. Tällöin voisit kirjoittaa /p, ja läpiajo hajoaisi. Tämänkin voisi varmaan jotenkin hoitaa kuntoon, mutta muuten ihan hyviä ehdotuksia. Kerroppas miksi saman puolen pelaajat haluaisi keskeyttää pelin. Missä välissä näin väitin?
|
Anonymous
Date: 2013-06-18 00:53:59
|
Jezik wrote: Tanger wrote: Jezik wrote: 2.Pause game komento/nappula
Kesken joukkuepelin tiimiläiselläsi alkaa lagaamaan, hän joutuu buuttaamaan esimerkiksi koneensa....ja hänellä on tosi hidas kone... ...no useat joukkueet lätkivät pitkää kiekkoa, mutta siinä kuluu Peliaikaa ja se on muutenkin aika turhaa hommaa.
Kun käytät uutta /Pause tai /p komentoa kesken pelin. Aika pysähtyy pelaajat menevät automaattisesti vaihtopenkille, eivätkä pääse peliin. Kirjoittaessasi komennon uudestaan peli jatkuu keskusaloituksella. Ja kello jatkuu siitä mihin se jäi ennen pausea.
- Komennon voi kirjoittaa kuka tahansa pelaajista - Kirjoittaessasi /pause tarvitaan 2 pelaajaa per teami, että pause astuu voimaan. Pelaajia ollessa vähempi kuin tämä kentällä niin 1 per teami riittää. (Tämä väärinkäytösten vähentämiseksi. Sama kuin /pull ja jos pelaajat ovat valmiita lätkimään pitkää niin ovat he valmiita pauseamaankin)
...veikkaan, että tämä jakaa mielipiteitä. Ne, jotka valittavat, että kiekosta tulee epärealistinen.... joo tavallaan, mutta mitäpä väliä sillä on, kun pelistä saa paljon tasaisemman. Esimerkiksi ns. kärkijoukkueet luuisi hyötyvän uudistuksesta paljon. Tätähän voisi pelin aikana käyttää "törkeästi" hyödyksi, vastustajan ollessa esimerkiksi läpiajossa. Tällöin voisit kirjoittaa /p, ja läpiajo hajoaisi. Tämänkin voisi varmaan jotenkin hoitaa kuntoon, mutta muuten ihan hyviä ehdotuksia. Kerroppas miksi saman puolen pelaajat haluaisi keskeyttää pelin. Missä välissä näin väitin? Tanger varmaan sitä tarkotti että harvempi kaveri oman läpärin kohdalla pausea kirjoittaa, jos ja vain jos tuo /pause komento tarvitaan kummaltakin joukkueelta pelin pysäyttämiseksi.
|
Anonymous
Date: 2013-06-18 00:59:44
|
Jezik wrote: Tanger wrote: Jezik wrote: 2.Pause game komento/nappula
Kesken joukkuepelin tiimiläiselläsi alkaa lagaamaan, hän joutuu buuttaamaan esimerkiksi koneensa....ja hänellä on tosi hidas kone... ...no useat joukkueet lätkivät pitkää kiekkoa, mutta siinä kuluu Peliaikaa ja se on muutenkin aika turhaa hommaa.
Kun käytät uutta /Pause tai /p komentoa kesken pelin. Aika pysähtyy pelaajat menevät automaattisesti vaihtopenkille, eivätkä pääse peliin. Kirjoittaessasi komennon uudestaan peli jatkuu keskusaloituksella. Ja kello jatkuu siitä mihin se jäi ennen pausea.
- Komennon voi kirjoittaa kuka tahansa pelaajista - Kirjoittaessasi /pause tarvitaan 2 pelaajaa per teami, että pause astuu voimaan. Pelaajia ollessa vähempi kuin tämä kentällä niin 1 per teami riittää. (Tämä väärinkäytösten vähentämiseksi. Sama kuin /pull ja jos pelaajat ovat valmiita lätkimään pitkää niin ovat he valmiita pauseamaankin)
...veikkaan, että tämä jakaa mielipiteitä. Ne, jotka valittavat, että kiekosta tulee epärealistinen.... joo tavallaan, mutta mitäpä väliä sillä on, kun pelistä saa paljon tasaisemman. Esimerkiksi ns. kärkijoukkueet luuisi hyötyvän uudistuksesta paljon. Tätähän voisi pelin aikana käyttää "törkeästi" hyödyksi, vastustajan ollessa esimerkiksi läpiajossa. Tällöin voisit kirjoittaa /p, ja läpiajo hajoaisi. Tämänkin voisi varmaan jotenkin hoitaa kuntoon, mutta muuten ihan hyviä ehdotuksia. Kerroppas miksi saman puolen pelaajat haluaisi keskeyttää pelin. Missä välissä näin väitin? Siis, eihän se läpiajo hajoa jos pitää molemmilta joukkueilta olla väh. 2 pelaajaa komentanut tuon "/p", eli pelihän jatkuu ihan normaalisti.
|
Anonymous
Date: 2013-06-18 04:13:34
Edited: 2013-06-18 04:16:57
|
/dnd käyttöön niin pääsee veivaa ap:tä ilma et tarvii hajoilla tiimipelaajien vikinöihin (y) ++++
Arvosana 8%
|
Jezik
Aurinkolaulu
Date: 2013-06-18 18:14:59
Edited: 2013-06-18 18:23:32
|
Chakir wrote: Jezik wrote: Tanger wrote: Jezik wrote: 2.Pause game komento/nappula
Kesken joukkuepelin tiimiläiselläsi alkaa lagaamaan, hän joutuu buuttaamaan esimerkiksi koneensa....ja hänellä on tosi hidas kone... ...no useat joukkueet lätkivät pitkää kiekkoa, mutta siinä kuluu Peliaikaa ja se on muutenkin aika turhaa hommaa.
Kun käytät uutta /Pause tai /p komentoa kesken pelin. Aika pysähtyy pelaajat menevät automaattisesti vaihtopenkille, eivätkä pääse peliin. Kirjoittaessasi komennon uudestaan peli jatkuu keskusaloituksella. Ja kello jatkuu siitä mihin se jäi ennen pausea.
- Komennon voi kirjoittaa kuka tahansa pelaajista - Kirjoittaessasi /pause tarvitaan 2 pelaajaa per teami, että pause astuu voimaan. Pelaajia ollessa vähempi kuin tämä kentällä niin 1 per teami riittää. (Tämä väärinkäytösten vähentämiseksi. Sama kuin /pull ja jos pelaajat ovat valmiita lätkimään pitkää niin ovat he valmiita pauseamaankin)
...veikkaan, että tämä jakaa mielipiteitä. Ne, jotka valittavat, että kiekosta tulee epärealistinen.... joo tavallaan, mutta mitäpä väliä sillä on, kun pelistä saa paljon tasaisemman. Esimerkiksi ns. kärkijoukkueet luuisi hyötyvän uudistuksesta paljon. Tätähän voisi pelin aikana käyttää "törkeästi" hyödyksi, vastustajan ollessa esimerkiksi läpiajossa. Tällöin voisit kirjoittaa /p, ja läpiajo hajoaisi. Tämänkin voisi varmaan jotenkin hoitaa kuntoon, mutta muuten ihan hyviä ehdotuksia. Kerroppas miksi saman puolen pelaajat haluaisi keskeyttää pelin. Missä välissä näin väitin? Siis, eihän se läpiajo hajoa jos pitää molemmilta joukkueilta olla väh. 2 pelaajaa komentanut tuon "/p", eli pelihän jatkuu ihan normaalisti. Pyydän anteeksi väärinkäsitystä, en osannut "Kirjoittaessasi /pause tarvitaan 2 pelaajaa per teami, että pause astuu voimaan" kohtaa lukea kunnolla. :) Tämähän korjaa asian, mielestäni hyvä ehdotus!
|
Uncle
Wanhainkodin Munkki
Date: 2013-06-18 22:37:46
|
Tossa pitää sitten olla myös sellainen kohta, että jos kirjoittaa /p niin kaikkien pitää kirjoittaa se tyylin 15-30 sek tai se disabloituu. (eli nollautuu).
Eli toisin kuin /pull. Syy tähän on se ettei joku sitten vastustajan tiimistä kirjoita joskus lagin jälkeen ns. puuttuvaa /p heidän tiimistään kun on aiemmin huijannut pauseavansa.
ja miksi 15-30 sec? No mielestäni riittävä aika, että lagin kerkeää spotata ja reagoida. (ei kyllä ehkä jokatapauksessa, esim jos paljon piikkei tms...)
...ok toivottavasti kaikki ymmärsi
Q: onko turhaa hienosäätöä?
|
Anonymous
Date: 2013-06-20 01:52:27
|
Uncle wrote: Tossa pitää sitten olla myös sellainen kohta, että jos kirjoittaa /p niin kaikkien pitää kirjoittaa se tyylin 15-30 sek tai se disabloituu. (eli nollautuu).
Eli toisin kuin /pull. Syy tähän on se ettei joku sitten vastustajan tiimistä kirjoita joskus lagin jälkeen ns. puuttuvaa /p heidän tiimistään kun on aiemmin huijannut pauseavansa.
ja miksi 15-30 sec? No mielestäni riittävä aika, että lagin kerkeää spotata ja reagoida. (ei kyllä ehkä jokatapauksessa, esim jos paljon piikkei tms...)
...ok toivottavasti kaikki ymmärsi
Q: onko turhaa hienosäätöä? No miten ois "/pause off" komento tms.? En näe tuota away messagea hyödylliseksi, mutta voihan sitä jotku kärsimättömät pelaajat tarvita. Muuten hyviä ehdotuksia. Tuolla "do not disturb" komennolla pitäisi mielestäni ehdottomasti saada ns. koko maailma hiljaiseksi.
|
Anonymous
-2
Date: 2013-06-20 02:35:56
|
Turhaa
|
Uncle
Wanhainkodin Munkki
Date: 2013-06-20 04:12:34
|
Norseman wrote:
No miten ois "/pause off" komento tms.?
En näe tuota away messagea hyödylliseksi, mutta voihan sitä jotku kärsimättömät pelaajat tarvita.
Muuten hyviä ehdotuksia. Tuolla "do not disturb" komennolla pitäisi mielestäni ehdottomasti saada ns. koko maailma hiljaiseksi.
Joo tuo /pause off ois tosi jees ratkaisu kanssa. DND:llä kaikki hiljaiseksi on kyllä hyvä vaihtoehto mietin sitä itsekin. Ja oot oikeassa parempi niin, että hiljentää kaiken.
|
pasi851
-2
Date: 2013-06-26 21:56:40
|
Vaihda nyt oikeesti lääkitystä jos tämmösiä ajatuksia tulee mieleen.
|
Anonymous
Date: 2013-06-28 03:49:44
|
näähän ois muuten helvekon hyviä uudistuksia!
|
Anonymous
Date: 2013-06-28 12:24:10
|
pasi851 wrote: Vaihda nyt oikeesti lääkitystä jos tämmösiä ajatuksia tulee mieleen. Loistava kommentti, pitkästä aikaa naurahdin foorumilla. Tosiaan Uncle kannattaisi lopettaa tuo boldin raiskaus. Se saa tekstin näyttämään vaikeammin luettavalta. Kun oikean määrän käyttää boldaamista se on hyvä, mutta tuollainen raiskaus sattuu silmiin. Sitten itse uudistusehdotuksista. On tosiaan mukavaa, että ihmiset jaksavat vieläkin ehdottaa uudistuksia kiekkoon, vaikka mitkään niistä eivät todennäköisesti tule ikinä toteutumaan. Tämä away-message olisi aika kätevä uudistus, kun tosiaan kaikki aina idlailevat kiekossa ja näin pystyisi kätevästi ilmoittamaan, jos on poissa koneelta, jolloin muut eivät turhaan odottele pelaamaan tai hae peliä. Pause-ehdotusta en viitsi edes kommentoida, menee kunnon hifistelyks. Forumviestiuudistus olisi myös aika turha, eikä tuollaiseen varmasti jouko jaksa aikaansa panostaa. Kiekon forumeilla on sen verran vähän postailuja, että ei ole hankala mennä katsomaan, jos on tullut replyjä omiin kirjotuksiin. Viimeinen uudistusehdotus on sitten selvästi paras näistä ehdotuksista. Usein tosiaan on sellainen fiilis, että ei yhtään jaksaisi katsella muiden ininöitä ja kitinöitä, mutta ei todellakaan jokaisessa ap-pelissä jaksa ignorettaa uudestaan ja uudestaan jokaista pelaajaa. Tämän tyylistä juttua on ehdotettu kyllä aiemminkin.
|
Pesonen
Butterfly United
Date: 2013-06-28 18:41:06
|
3 Juu ja 1 ei
|
Anonymous
Date: 2013-07-01 14:46:22
|
Kaikki hyviä ehdotuksia. 4 tavallaan turha, koska uudella apletillahan voi hiljentää kaikki, mutta eihän sitä kukaan käytä :P
|
Mythology
Stuffed Animals
Date: 2013-07-01 22:21:02
Edited: 2013-07-02 00:17:52
|
Eipä noista oikeastaan mikään itseä kovinkaan säväytä, eniten itse kaipailisin /r komentoa jolla voisi vastata edelliselle sinulle msg:n lähettäneelle suoraan.
E: 4 meneeks tunteisiin? : S
|
Mainos
|
Created by:
Uncle
Created on: 2013-06-17 23:31:43
Read times: 9763
|