Foorumit

Miikka
Created by: Anonymous Created on: 2005-11-05 07:27:25 Read times: 59826
Pages: 1   [2]   3   4   5  
Anonymous



Date: 2005-11-05 16:54:16
Heng wrote:
Madonna46 wrote:
  "legendary five teams of kiekko.tk"


Osaan jo arvatakin, mutta sanos mitkä on nämä viisi :)


Tietenkin FC Malpo, Veljekset Mysiini, TEAM HEMULI, TuTo ja Pelijengi.
Anonymous



Date: 2005-11-05 19:17:03
Erityisesti tuo keskimmäinen nousee taitojen puolesta selvästi korkeimmalle.
Anonymous



Date: 2005-11-06 00:51:50
huoh mikä turha topic.

Foorumibannia tollasille peeloille tai edes jotai maksua näin turhista topiceista.
Tuskin ketään edes tällänen kiinnostaa?

Säälin sua Madonna46


nii juu ja jatkoja.

Anonymous



Date: 2005-11-06 03:31:16
Hu0h L0l, TuRha Top1c!

Madonnalle ip-bannit!
Miikka lopeta!
Karjala takas!
Kaasu eduskuntaan!
Somelle kick-ban!
Mistä syöttää?
Anonymous



Date: 2005-11-06 03:39:30
Repeilin muutamissa kohissa. :)
Anonymous



Date: 2005-11-06 03:52:09
olihan hyvää textiä :)

Saa hyvillä mielin mennä nukkumaan :D
Anonymous



Date: 2005-11-06 06:32:04
LaRe_93 wrote:
huoh mikä turha topic.

Foorumibannia tollasille peeloille tai edes jotai maksua näin turhista topiceista.
Tuskin ketään edes tällänen kiinnostaa?

Säälin sua Madonna46


nii juu ja jatkoja.



päätä ylös nasikka
Anonymous



Date: 2005-11-06 08:13:32
LaRe_93 wrote:
huoh mikä turha topic.

Foorumibannia tollasille peeloille tai edes jotai maksua näin turhista topiceista.
Tuskin ketään edes tällänen kiinnostaa?

Säälin sua Madonna46


nii juu ja jatkoja.



Nii voi että mitä tekstiä LOL

offtopic: Ei perk*le lopettakaa tämä "huoh lol noob" nörttijukka kieli foorumeilla sekä pelissä

Mutta asiaan. Loistavasti tehty tarina legendasta :D
Anonymous



Date: 2005-11-06 09:26:29
:'( Toi oli liikuttavaa.

Miikka ON MUN IDOLIIIII!!!!!
 

Vaikka haukkuiski sitä, ei se ota pahakseen. MÄ TIEDÄN KOSKA SE ON MUN IDOLIIIIIIIII!!!!




-SpriteKuittaa
Anonymous



Date: 2005-11-06 11:19:17
Madonna ollu taas keitolla kiekon ääressä...
Anonymous



Date: 2005-11-06 11:20:09
:) Madonna otatko pahaksi jos kyselisin sinulle paikkaa Etelä-Suomen sanomiin?
Anonymous



Date: 2005-11-06 11:37:47
Edited: 2005-11-06 11:38:12
Ranger wrote:
LaRe_93 wrote:
huoh mikä turha topic.

Foorumibannia tollasille peeloille tai edes jotai maksua näin turhista topiceista.
Tuskin ketään edes tällänen kiinnostaa?

Säälin sua Madonna46


nii juu ja jatkoja.



Nii voi että mitä tekstiä LOL

offtopic: Ei perk*le lopettakaa tämä "huoh lol noob" nörttijukka kieli foorumeilla sekä pelissä

Mutta asiaan. Loistavasti tehty tarina legendasta :D



mitä loistavaa tässä muka on?

huah säälittävää



"LOL"
Anonymous



Date: 2005-11-06 11:38:49
Madonna46 wrote:
LaRe_93 wrote:
huoh mikä turha topic.

Foorumibannia tollasille peeloille tai edes jotai maksua näin turhista topiceista.
Tuskin ketään edes tällänen kiinnostaa?

Säälin sua Madonna46


nii juu ja jatkoja.



päätä ylös nasikka


pitäiskö minunki kulkea nenä pystyssä?
Anonymous



Date: 2005-11-06 11:44:06
LaRe_93 wrote:
huoh mikä turha topic.

Foorumibannia tollasille peeloille tai edes jotai maksua näin turhista topiceista.
Tuskin ketään edes tällänen kiinnostaa?

Säälin sua Madonna46


nii juu ja jatkoja.


Aha. Itse ainakin lueskelen mielummin huikeita tarinoita kuin tuollaisten eSSiPoPLaTe_1993 tyyppien marisemisia siitä että lagaa ja lagaa.
Anonymous



Date: 2005-11-06 11:47:50
Edited: 2005-11-06 11:48:10
Verke wrote:
cobbapop wrote:
LaRe_93 wrote:
huoh mikä turha topic.

Foorumibannia tollasille peeloille tai edes jotai maksua näin turhista topiceista.
Tuskin ketään edes tällänen kiinnostaa?

Säälin sua Madonna46


nii juu ja jatkoja.


Aha. Itse ainakin lueskelen mielummin huikeita tarinoita kuin tuollaisten eSSiPoPLaTe_1993 tyyppien marisemisia siitä että lagaa ja lagaa.

cobba nuoleskele lisää madonnaa, itse olen taas tämän toisen tyypin kanssa samaa mieltä että turha topic on. ajatelkaas jos jokaisesta kiekon pelaajasta tehtäisi tälläinen topic?

Luetteko edes tuon mitä madonna kirjoitti?
Anonymous



Date: 2005-11-06 12:04:27
Verke wrote:
cobbapop wrote:
LaRe_93 wrote:
huoh mikä turha topic.

Foorumibannia tollasille peeloille tai edes jotai maksua näin turhista topiceista.
Tuskin ketään edes tällänen kiinnostaa?

Säälin sua Madonna46


nii juu ja jatkoja.


Aha. Itse ainakin lueskelen mielummin huikeita tarinoita kuin tuollaisten eSSiPoPLaTe_1993 tyyppien marisemisia siitä että lagaa ja lagaa.

cobba nuoleskele lisää madonnaa, itse olen taas tämän toisen tyypin kanssa samaa mieltä että turha topic on. ajatelkaas jos jokaisesta kiekon pelaajasta tehtäisi tälläinen topic?

En minä häntä nuoleskele, sitäpaitsi miksi edes nuoleskelisin?
Ketään ei kiinnosta että onko topic turha, kunhan saa kunnon luettavaa.
Tämä topic ei ole turha, nimittäin tämä asia koskee kiekko.tk:ta.
Ja Miikka on tunnettu kiekossa, niin kuka haluaisi tehdä topiceja kaikenmaailman nevariverkeistä?
Anonymous



Date: 2005-11-06 12:15:08
Verke wrote:
cobbapop wrote:
LaRe_93 wrote:
huoh mikä turha topic.

Foorumibannia tollasille peeloille tai edes jotai maksua näin turhista topiceista.
Tuskin ketään edes tällänen kiinnostaa?

Säälin sua Madonna46


nii juu ja jatkoja.


Aha. Itse ainakin lueskelen mielummin huikeita tarinoita kuin tuollaisten eSSiPoPLaTe_1993 tyyppien marisemisia siitä että lagaa ja lagaa.

cobba nuoleskele lisää madonnaa, itse olen taas tämän toisen tyypin kanssa samaa mieltä että turha topic on. ajatelkaas jos jokaisesta kiekon pelaajasta tehtäisi tälläinen topic?


Ois muuten siistiä ku tehtäis. Madonna vois vaikka tehdä :)
Anonymous



Date: 2005-11-06 12:22:01
Ei kai tässä nyt kukaan yritä nuoleskella ketään vaikka oman mielipiteen tuokin julki? Verke nuoleskeletko sä sitten LaRe_93:sta?

Itse aiheeseen. Loistavaa tekstiä, jota on mukava lukea! Näkisin siis että tämä ei ole turha topic. Lissää näitä :)
Anonymous



Date: 2005-11-06 12:36:45
Edited: 2005-11-06 12:36:58
Suurin osa kiekon topikeista on typerää paskaa, sitten joku kirjoittaa tälläisen hauskemman puoleisen ja kiinnostavan topikin, ja joku kehtaa vielä valittaa. Lyökää päänne seinään.
Anonymous



Date: 2005-11-06 12:44:38
Leet wrote:
örgh, veikkaan, että jos tämän topicin olisi tehnyt sotamies1996 niin tämäkin topic olisi dumbattu ja poistettu siihen paikkaan runsaitten haukkujen + forumbannien ja mahdollisen accountin poiston yhteydessä... (?)



Näihän se näkkäri taas kerran on siellä nännien välissä.

Miikka on varmasti kova jätkä, koska se on Mangon kaveri. Phiis. <3
Anonymous



Date: 2005-11-06 12:49:21
Tervetuloa miikka takaisin.

Ei näitä topiceja enään jaksa lukea loppuun asti. Jossain vaiheessa keskustelu muuttuu aina siihen, että onko tämä aihe turha vai eikö ole ja ketä pitäisi muistaa pikku banaanilla.

Turhat topicin eivät syö lähellekkään niin paljoa tilaa serveriltä, kuin nämä turhan päiväiset turha topic yms vastaukset.
Anonymous



Date: 2005-11-06 12:59:02
Samantyyppinen topic Kiekkoliigasta, vai onko Kiekkoliigan sivuilla jossain sen historia? Jos on, niin antakaapa linkkiä.

Niin, sitten Madonna voisi vielä tehdä tälläisiä "pelaajakuvauksia" muistakin kiekon legendoista, sillä hienoa tekstiä tämä oli :D.

Mitä vielä tulee tuohon: "Onko tämä topic turha?"-keskusteluihin:
Mitä sillä on väliä onko topic turha? Kyllä jouko ja moderaattorit (vai mitkä ne nyt onkaan) poistaa turhat topicit! Ei sitä tarvitse koko "kiekkokansalle" ilmoittaa!

Vielä: Olisi hienoa, jos nämä "LoLNooBNiMeT" voisi poistaa.
Anonymous



Date: 2005-11-06 12:59:25
Varsinainen Titanic-tyylinen tarina.
Jos tuosta ei poski kostu, niin ei sitten mistään.
Anonymous



Date: 2005-11-06 13:21:21
Verke wrote:
cobbapop wrote:
LaRe_93 wrote:
huoh mikä turha topic.

Foorumibannia tollasille peeloille tai edes jotai maksua näin turhista topiceista.
Tuskin ketään edes tällänen kiinnostaa?

Säälin sua Madonna46


nii juu ja jatkoja.


Aha. Itse ainakin lueskelen mielummin huikeita tarinoita kuin tuollaisten eSSiPoPLaTe_1993 tyyppien marisemisia siitä että lagaa ja lagaa.

cobba nuoleskele lisää madonnaa, itse olen taas tämän toisen tyypin kanssa samaa mieltä että turha topic on. ajatelkaas jos jokaisesta kiekon pelaajasta tehtäisi tälläinen topic?


No miksi jokaisesta tehtäisiin? Enkä minä pane pahakseni jos jotkut novi kaverit kirjottelee toisistaan saman tyylisiä topikkeja foorumeille, ilolla niitä luen. Kun itse edes tunne koko Miikaa, niin tämä valaisi hyvin.

Kiitokset Artistille.
Anonymous



Date: 2005-11-06 13:32:18

cobba nuoleskele lisää madonnaa, itse olen taas tämän toisen tyypin kanssa samaa mieltä että turha topic on. ajatelkaas jos jokaisesta kiekon pelaajasta tehtäisi tälläinen topic?

Hahaa:D Maailman huonoin perustelu. Ajatteleppa mitä jos joka ihminen maapallolla ostais sulle pelimerkin d44! Koittakaas keksiä muitakin perusteluja kun sellasia mitä ootte ala-asteella oppinu. Ja sitä paitsi eihän tämä kerro kestä tahansa 3x pro:sta vaan Miikasta.

Ja vielä ettei mee ihan offtopic niin hyvä teksti oli. Pojot madonnalle. Kyllä tälläsiä paljon mielummin lukee ku "KERTOKAA!11 L4g" -topicceja.
Anonymous



Date: 2005-11-06 14:02:42
Verke wrote:
En jaksa tajuta, miten kuuluisuudet saavat tehdä foorumeilla mitä tahansa?
jos joku SoTaMIeS-1996 olisi tehnyt tälläisen mutta vaikka EeRtAlII-1996 sta
olisi tullut kauheat turha topic vinkumiset, mutta nyt on julkkis tehnyt toisesta julkkiksesta eikä vinguta yhtään?

Elämä on julmaa!
Anonymous



Date: 2005-11-06 14:10:09
Miikka, jos tälläisenä ex-pråna saan edes puhutella, niin miksi sulta löytyy tommoset 30 nikkiä samalta osotteelta...iso perhe vai??
Anonymous



Date: 2005-11-06 14:13:32
Edited: 2005-11-06 14:14:36
Mitä tää cobbapop taas peeloilee täällä :((.

Voiku söpö tarina Miikan elämästä. Tuo sosiaalitunnuksen loppu oli kiva tietää, mikäs päivä Miikka on syntyny? ;o

E: aasille: Tiiäks ku niitä nikkejä voi ollaa niiku sillee jännästi samalta ip-osotteelta, vaikka ne oiski oikeesti vaikka teiltä.
Anonymous



Date: 2005-11-06 14:20:16
Verke wrote:
En jaksa tajuta, miten kuuluisuudet saavat tehdä foorumeilla mitä tahansa?


Ei täällä kukaan saa tehdä mitä tahansa. Jos huomioit niin Madon juttuun oli käytetty aikaa, teksti oli hyvin kirjoitettu ja vaikka informaatioarvo oli nolla, sillä oli kuitenkin huumoriarvoa. Toisin kuin sadannella "mix pelaajat ei vois olla mokei??!" topicilla. Ei täällä kukaan julkkiskaan saa alkaa esim. floodaamaan ja käyttäytymään muuten huonosti.

Verke wrote:
onhan se mutta miksi julkkiksia suositaan?


Kenties siitä yksinkertaisesta syystä, että julkkiksesta kirjoitettu teksti on kiinnostavampaa, kun kaikki tietävät suunnilleen mistä ja kenestä puhutaan. Toisaalta pitkään kiekkoa pelannut osaa myöskin kirjoittaa aiheesta osuvammin. Ei siis mikään ihme, että "julkkiksia suositaan", vaikken edes muotoilisi asiaa niin. Yksinkertaisesti topic kaikkien tuntemasta pelaajasta on paljon mielekkäämpi, koska useampi ymmärtää vitsin.

Ihan hyvää huumoriahan tuo Madon juttu oli, eikä läheskään niin "turha topic" kuin monet muut täällä. Turha topic on sellainen, jolla ei ole mitään sisältöä eikä arvoa. Ei tässäkään mitään ASIAsisältöä ollut, mutta tekstillä oli huumoriarvoa. Toisin kuin joku turha nitinä aiheesta, josta on puhuttu sata kertaa.

Huhhuh mistä asioista täälläkin tapellaan. :)
Anonymous



Date: 2005-11-06 14:23:29
Voe mahooton...Aivan meinas itku tulla kun tämmöistä tekstiä lukee..
On oikeastaan vain yksi mikä jaksaa innostaa kiekon peluuta ja se on tämä: Hauskojen/Liikuttavien/Muuten vaan hyvien topicien lukeminen jos tästä et Madonna palkintoa saa niin on ihme..Kiitos näistä hyvistä lukuhetkistä.
Mainos

Created by: Anonymous Created on: 2005-11-05 07:27:25 Read times: 59826
Pages: 1   [2]   3   4   5