Foorumit

Miikka
Created by: Anonymous Created on: 2005-11-05 07:27:25 Read times: 59813
Pages: 1   2   3   [4]   5  
Anonymous



Date: 2005-11-06 21:50:58
Juu, etkö tiennyt että mitä enemmän uhmaa niin sitä enemmän saat pehvaa.. Henk.koht tässä nappaa se että 90% jotka tätä topikkia vuolaasti kehuu on niitä jotka solvaa joka ikisen vähemmän pelanneen tyypin vastaavia.. Ikinä en ole ääskissereitä sietänyt ja se varmaan ei tule muuttumaan =(
Anonymous



Date: 2005-11-06 21:52:34
Tsuna: en vetänyt mitään hernettä nenään, kunhan vaan kiusasin sua niinku aina ennenkin. Huomasin kyllä, että alustit vain tätä ideaasi mikä on varmaankin ihan hyvä kaiken lisäksi. Toisaalta ei se mikään maailmaa mullistava uudistus olisi.

Leet: En kestäkkään, en ainakaan Beckhamilta.
Anonymous



Date: 2005-11-06 21:55:10
Tsuna wrote:
Juu, etkö tiennyt että mitä enemmän uhmaa niin sitä enemmän saat pehvaa.. Henk.koht tässä nappaa se että 90% jotka tätä topikkia vuolaasti kehuu on niitä jotka solvaa joka ikisen vähemmän pelanneen tyypin vastaavia.. Ikinä en ole ääskissereitä sietänyt ja se varmaan ei tule muuttumaan =(


Jep, tätä minäkin olen "ajanut takaa".. Eli ollaan muualla aina ekana huutamassa Turha topIC!111, ja täällä sitten juurikin kehutaan, lähinnä sen vuoksi että madon tekemä topicci. Noh, ainahan nuita löytyy, tapa sekin elää.

Joo, Led Zeppelin rolls.
Anonymous



Date: 2005-11-06 21:59:10
Edited: 2005-11-06 22:00:14
Tsuna wrote:
Vidual siis rinnastaa Jennifer Garnerin Miikkaan ? =D


No tottakai, vaikka en ole kaveria koskaan nähnytkään pelaamassa, saati sittten keskustelut hänen kanssaan. :D
Anonymous



Date: 2005-11-06 22:00:55
Mato: Tämä muistetaan... kuisaaja... mä olen emotionaalisesti herkällä päällä sunnuntain krapuloissa ja ei sais kiusata..


PS: varmaan hoksasit että toi mun herne nekkuun heittokaan tosissaan ollut vaikka ne kaksi kohtaa olivatkin.. ässkissereille nappi otsaan
Anonymous



Date: 2005-11-06 22:01:52
Puolustellaan nyt vähän sillä, että jotkut vanhan koulukunnan pelaajat varmasti muistavat vielä peijaistopicit, jotka kirjoitin joskus amatöörinä eikä niitäkään kukaan haukkunut korkeintaan, joku laitto että WTF. On se nyt varmaan vähän jutun sisällöstäkin kiinni eikä siitä oletko Omiisi vai peterandre2000. En yleensäkään kyllä ymmärrä "turha noobtopic" -kommentteja niin sanotuissa turhissa topiceissa, koska niillä ei ole mitään vaikutusta mihinkään.
Anonymous



Date: 2005-11-06 22:09:39
Edited: 2005-11-06 22:11:29
Ja oikeesti kiekko.tk elää vahvasti myös yksilöissä samoin, kuin oikeakin jääkiekko. Kaukaisilta tuntuvat nykyliigassakin ne ajat kun Koivu, Lehtinen ja kumppanit kurvailivat kaukalossa ja täpötäysi Turkuhalli oli revetä liitoksistaan.. HUNAJATA, HUNAJATA SULLEE... En pistäisi yhtään pahitteeksi vaikka muistakin staroista, joku kirjoittaisi esittelyjä tai muita juttuja. Kiekkoliigan sivuilla on toki hienoja juttuja, mutta ihan kaikki tavalliset pulliaiset (ei tuukka) eivät sinne eksy. Pelkkä pelaaminenkin on kivaa, mutta kaikki ulkopuolinen hifistely vain lisää nautintoa.
Anonymous



Date: 2005-11-06 22:11:36
Luinpa tässä koko topicin viestit läpi ja päätin itse kommentoida asiaa myös.
Tarinahan itse asiassa oli ihan kiva ja mukava luettava, sekä ihan aiheellinen yleiseen keskusteluun.
Ja nyt nämä Verke sun muut kumppanit ketä ärsyttää tällaiset topicit, niin mitä kommentoitte, pitäkää mölynne mahassa!
Joku jo tuolta sanoi että eihän se tyhmä topic sitä foorumtilaa vähennä vaan ne teidän pirun huonot kommenttinne, säästäkää muutenkin aikaanne tekemällä muuta kuin kirjoittamalla "surq topic" "miks aina julkkiiksii niiq arvostetaa ja mua lare_93 tjsp ei ku mul on niiq enemmä tiimej nii mul on enemmä kokemusta hej?"

Ja muutenkaa isot miehet, tai oletan teidän ylittävän jo sen iän että ei tarvitse pelleillä niin älkää viittikö olla noin pellejä :D
Repeilin aivan yksikseni täällä kun luin jotain erittäin surkeita viestejä tuolla kuten Verken yksi " Ei, en lopeta negatiivisen kommenttejen takia, vaan sen takia että kukaan ei arvosta minua pennin vertaan." Ei helkkari, ei monia muitakaan arvosteta ollenkaan ja eivät he siitä suutu että heti olisi pakko lopettaa kiekko.

Hobitti
Anonymous



Date: 2005-11-06 22:11:48
Tsuna wrote:
Juu, etkö tiennyt että mitä enemmän uhmaa niin sitä enemmän saat pehvaa.. Henk.koht tässä nappaa se että 90% jotka tätä topikkia vuolaasti kehuu on niitä jotka solvaa joka ikisen vähemmän pelanneen tyypin vastaavia.. Ikinä en ole ääskissereitä sietänyt ja se varmaan ei tule muuttumaan =(



90% hmm...mulleppa tuo ainakin on iha sama kuka jutun kirjottaa... sisältö ratkasee. Oha niitä tieten jotain ennakkotapauksia et "eeh tuo teki taas topicin vaikka se on peelo"

Mut mut kyllä se jos totta puhutaan nii vaikuttaa suht.paljon se kirjoittajan maine ja kuinka hyvin se tunnetaan kiekossa. Esim. jos tän ois kirjottanu vaikka joku Beat nii se ois voitu osittai haukkua lyttyy, tai sitte se ois saanu samaa palautetta, mutta nämäkin negatiiviset palautteet voi johtua siitä että kyseiset henkilöt ei pidä tästä madonna46:sta.


Minkä ihminen tunteilleen voi, mutta ne kannattaa joskus pitää omana tietonaan.

What I've felt, what I've known
Turn the pages, turn the stone
Behind the door, should I open it for you....
What I've felt, what I've known
Sick and tired, I stand alone
Could you be there, 'cause I'm the one who waits for you
Or are you unforgiven too?
Anonymous



Date: 2005-11-06 22:15:47
Hobitti wrote:
Luinpa tässä koko topicin viestit läpi ja päätin itse kommentoida asiaa myös.
Tarinahan itse asiassa oli ihan kiva ja mukava luettava, sekä ihan aiheellinen yleiseen keskusteluun.
Ja nyt nämä Verke sun muut kumppanit ketä ärsyttää tällaiset topicit, niin mitä kommentoitte, pitäkää mölynne mahassa!
Joku jo tuolta sanoi että eihän se tyhmä topic sitä foorumtilaa vähennä vaan ne teidän pirun huonot kommenttinne, säästäkää muutenkin aikaanne tekemällä muuta kuin kirjoittamalla "surq topic" "miks aina julkkiiksii niiq arvostetaa ja mua lare_93 tjsp ei ku mul on niiq enemmä tiimej nii mul on enemmä kokemusta hej?"

Ja muutenkaa isot miehet, tai oletan teidän ylittävän jo sen iän että ei tarvitse pelleillä niin älkää viittikö olla noin pellejä :D
Repeilin aivan yksikseni täällä kun luin jotain erittäin surkeita viestejä tuolla kuten Verken yksi " Ei, en lopeta negatiivisen kommenttejen takia, vaan sen takia että kukaan ei arvosta minua pennin vertaan." Ei helkkari, ei monia muitakaan arvosteta ollenkaan ja eivät he siitä suutu että heti olisi pakko lopettaa kiekko.

Hobitti



Hobitti on äijä!
Anonymous



Date: 2005-11-06 22:20:05


Ai kiitos :>
Anonymous



Date: 2005-11-06 22:54:49
Verke wrote:
kiekossa melkein kukaan,joka on lukenut tämän topicin pitäisi minusta. eli noin 3/5 osaa kiekon väestöstä ei pidä minusta..


ja minustahan kaikki pitää? ei. mutta silti pelaan ja käyn. lols siis.
Anonymous



Date: 2005-11-06 23:01:53
Edited: 2005-11-06 23:02:56
Verke wrote:
Elf wrote:
Verke wrote:
Ei, en lopeta negatiivisen kommenttejen takia, vaan sen takia että kukaan ei arvosta minua pennin vertaan.

Suahan arvostetaan tossa aikamoisen paljon kun ne edes viitsivät puhua sinusta. Ja yleensähän arvostus näkyy myös negatiivisesti ja suosittelisin kestämään sen negatiivisen arvostamisen tai et sää muuten kestä missään.
Ja kannattaako sitä kiekkoa lopettaa sen takia että joku tai jotkin eivät pidä sinusta? Suosittelisin jatkamaan.

Ainahan sitä saa sanoa oman mielipiteensä. Vai?

Suomi on vapaa maa.

kiekossa melkein kukaan,joka on lukenut tämän topicin pitäisi minusta.
eli noin 3/5 osaa kiekon väestöstä ei pidä minusta..

Esität tyhmää, olet tyhmä muiden mielestä. yksinkertainen logiikka
EDIT: Pizza onkin kamu!
Eskoo
Hc Halko



Date: 2005-11-06 23:42:51
Verke wrote:
kiekossa melkein kukaan,joka on lukenut tämän topicin pitäisi minusta.
eli noin 3/5 osaa kiekon väestöstä ei pidä minusta..

No hei ei voi ton takia lopettaa kiekkoa?
Kolme viidesosaa kiekkokansasta ei varmaan ees tiiä musta mitään, saati sitten että ne tykkäis musta. Kyllä silti tätä pelaan vielä.

Toivon, ettet näin turhan asian takia kiekkoa lopettais, mutta toivon myös, ettet näin turhilla kommenteilla kerjäis ittelles huomioo täällä.
playerl0
Sinappikone



Date: 2005-11-06 23:45:48
Edited: 2005-11-06 23:46:35
Verke wrote:
kiekossa melkein kukaan,joka on lukenut tämän topicin pitäisi minusta.
eli noin 3/5 osaa kiekon väestöstä ei pidä minusta..


Kiekossa mut tuntee ehkä noin 4 tai 5 henkilöä ja kukaan ei tykkää minusta...jotain merkitystä? En välitä pätkääkään. Jotenkin minusta vähän tuntuu, että poika kerjää sääliä ;). No ei mitää...jatka vaan pelailemista ni ehkä sustakin mado viel kirjottaa vähän pätevämmän topicin kuin tuo edeltävä sinusta. Ja en kyl usko, että 3/5 osaa jaksaa lukea madonnan alottamaa topicia loppuun asti... :D
maalimake



Date: 2005-11-06 23:49:19
Jahveli wrote:
oon vantaalt oisko joku muu vantalt


Minä!! o/

No ei juu juu iha mukavaa lueskeltavaa notta tiedätte. Tällässii kivoi topiccei vaa lisää kernaasti.

Kuten vanha vääräsäärinen kastemato totesi sanoa, back in the days 1992.
Anonymous



Date: 2005-11-07 00:37:41
Minä olen aloittanut kiekkourani n. viikko sitten, eikä minullla ole hajuakaan mistään Miikasta, tai edes Madonna46:sta. Silti minusta oli hauska lukea kirjoitus pelaajasta, jota en tunne, pelaajalta, jota en tunne. Kiinnostavuudessaan tämä topic ylittää suurimman osan. En jaksa edes vaivautua lukemaan jotain "n0b0t Im33" -tyyppisiä topicceja, joista jo otsikosta näkee, ettei niissä ole mitään järjellistä, tai viihteellistä arvoa.

Mieluummin siis näkisin täällä huumorisävyitteistä "asiatekstiä", kuin sitä ainaista valitusta.

Eikä kiekkoilua kannata lopettaa, jonkun foorumikeskustelun takia. Tuskin täällä kukaan on niin pikkusieluinen, että näistä hernettä nokkaan tosissaan vetäisi.
Anonymous



Date: 2005-11-07 08:40:58
Madonna46 taas kerran ylitti itsensä..(mitäpä muutakaan?)!!!
Madonnan teksti: hyvä
nämä "turha topic-poistakaa" viestit: huono



Dragostea Din Tei..: )
Anonymous



Date: 2005-11-07 08:52:50
Edited: 2005-11-07 09:16:23
Jee nuoleskellaan.

Unohdin mainita että mulla on ongelma.
Anonymous



Date: 2005-11-07 09:03:58
Edited: 2005-11-07 09:15:23
LaRe_93 wrote:
Jee nuoleskellaan.


Sulla joku ongelma? Mustasukkaisuus on pahasta...

Edit: Näköjään myöhemmin huomasit itsekin.
Anonymous



Date: 2005-11-07 10:22:03
haha varsinainen career katsaus tikku-ukkopelin tiimoilla.
Anonymous



Date: 2005-11-07 11:44:25
ei mustakaa tykättäis jossen ois tyttönen. Oon saanut jo monta kiekkohoitoa, esim. madonna46 ja arto. Siksi mun mielestä madonna on hyvä pelaaja.
Anonymous



Date: 2005-11-07 11:49:39
SirMazgu wrote:
ei mustakaa tykättäis jossen ois tyttönen. Oon saanut jo monta kiekkohoitoa, esim. madonna46 ja arto. Siksi mun mielestä madonna on hyvä pelaaja.



Pakko myöntää mut kyllä mä sua kävisin..
maalimake



Date: 2005-11-07 14:29:30
SirMazgu wrote:
ei mustakaa tykättäis jossen ois tyttönen. Oon saanut jo monta kiekkohoitoa, esim. madonna46 ja arto. Siksi mun mielestä madonna on hyvä pelaaja.


Sie mikää tyttö oo... ;> Joku hoitos kuva tossa.
Greippi
Adonikset



Date: 2005-11-07 14:52:36
Fanitan <3
Anonymous



Date: 2005-11-07 15:13:33
Juu laittakaa mut kanssa sinne asskissereitten listaan,jos kerran asiallisesta ja hauskasta topicista kommentoinnin palkintona on se.

En ollu kuullutkaan tuonmoisesta herrasta kuin Miikka aikaisemmin,mutta kaipa se on jotain normikiekon pelaajan yläpuolelta olevaa taitoa ja tahtoa.
Ja nää herrat ketkä osaa kirjoittaa hauskoja ja asiallisia juttuja,antakaa sanaisen arkkunne olla auki vaan.
Anonymous



Date: 2005-11-07 16:01:27
ihqdaa
Anonymous



Date: 2005-11-07 16:09:36
Hobitti wrote:
Luinpa tässä koko topicin viestit läpi ja päätin itse kommentoida asiaa myös.
Tarinahan itse asiassa oli ihan kiva ja mukava luettava, sekä ihan aiheellinen yleiseen keskusteluun.
Ja nyt nämä Verke sun muut kumppanit ketä ärsyttää tällaiset topicit, niin mitä kommentoitte, pitäkää mölynne mahassa!
Joku jo tuolta sanoi että eihän se tyhmä topic sitä foorumtilaa vähennä vaan ne teidän pirun huonot kommenttinne, säästäkää muutenkin aikaanne tekemällä muuta kuin kirjoittamalla "surq topic" "miks aina julkkiiksii niiq arvostetaa ja mua lare_93 tjsp ei ku mul on niiq enemmä tiimej nii mul on enemmä kokemusta hej?"

Ja muutenkaa isot miehet, tai oletan teidän ylittävän jo sen iän että ei tarvitse pelleillä niin älkää viittikö olla noin pellejä :D
Repeilin aivan yksikseni täällä kun luin jotain erittäin surkeita viestejä tuolla kuten Verken yksi " Ei, en lopeta negatiivisen kommenttejen takia, vaan sen takia että kukaan ei arvosta minua pennin vertaan." Ei helkkari, ei monia muitakaan arvosteta ollenkaan ja eivät he siitä suutu että heti olisi pakko lopettaa kiekko.

Hobitti

Taas yksi joka valittaa Verkestä onko se sitten sillälailla että heti kun kirjoittaa jotain pahaa tai huonoa topicista niin se on automaattisesti ihan tyhmä jätkä kun se ei pidä jostakin? No tulipahan vain tällänenkin juttu mieleen.

Suomi on edelleenkin vapaa maa eli siis meinaan sitä tällä tuohon Sananvapauteen.
Anonymous



Date: 2005-11-07 16:16:27
Eskoo wrote:
.. Kolme viidesosaa kiekkokansasta ei varmaan ees tiiä musta mitään, saati sitten että ne tykkäis musta. Kyllä silti tätä pelaan vielä. ..

Serez on sun suuri fani, ja poirotista kannattaa vääntää tällääne mahti topicki kuten tämä.

Keskustelu kääntyi offtopiciks tossa paljon ennen puolta väliä, että ei siinä sitten muuta, moi.
Anonymous



Date: 2005-11-07 17:18:12
Verke, uskon kyllä että Madonnan maineella (vai onko sillä sitä) ja hyvällä kirjoitustyylissä on sitä hohtoa joka tuo kaikki lukemaan Madonnan hilpeitä tekstejä. Verke tee uusi nick ja mene kirjottaa samanlainen topic, uskon ja veikkaan että saat samanlaisia viestejä (tai jos olisit siis ennen Madonnaa tehnyt tämän, nyt saisit enintää viestjä: Matkija !!!yxyxyxyxy mado teki sama!). Itsekkin ole kateellinen Madonnan teksille :)
Mainos

Created by: Anonymous Created on: 2005-11-05 07:27:25 Read times: 59813
Pages: 1   2   3   [4]   5