Foorumit

Miikka
Created by: Anonymous Created on: 2005-11-05 07:27:25 Read times: 59827
Pages: 1   2   [3]   4   5  
Anonymous



Date: 2005-11-06 14:24:18
Toisaalta kuka sinä olet sanomaan kenen sanomisilla on asia-arvoa ja kenen ei ? Joku KillaMAN voi oikeasti kaivata vastausta siihen että miX pelaajat niinQ voi olla mokei ? Tässä tapauksessa kysymys ei ole turha koska hän ei sitä vastausta ole muualtakaan saanut. Taas jonkun Miikan historiikkia ei kukaan OIKEASTI kaipaa
Anonymous



Date: 2005-11-06 14:28:36
Vebs wrote:
Mitä tää cobbapop taas peeloilee täällä :((.

Voiku söpö tarina Miikan elämästä. Tuo sosiaalitunnuksen loppu oli kiva tietää, mikäs päivä Miikka on syntyny? ;o

E: aasille: Tiiäks ku niitä nikkejä voi ollaa niiku sillee jännästi samalta ip-osotteelta, vaikka ne oiski oikeesti vaikka teiltä.

no voi kiitos...enpä olekkaan samaan ennen törmännyt...
ps.kerropa sä joku tarina.veikkaan et sun tarinas on varmaan vitusti parempi.
Kytis
Kuolema



Date: 2005-11-06 14:43:57
Mitennini en osaa vetää????

Aina ne sanoo et hyvin sä vedät!11

nii.. mikset madonna64 kurjottanu musta mitään muuta ku et halusin katsella miikkkan pepoua ja seurasin sitä??? ::ENIIN !!
Anonymous



Date: 2005-11-06 14:48:05
Tsuna wrote:
Toisaalta kuka sinä olet sanomaan kenen sanomisilla on asia-arvoa ja kenen ei ? Joku KillaMAN voi oikeasti kaivata vastausta siihen että miX pelaajat niinQ voi olla mokei ? Tässä tapauksessa kysymys ei ole turha koska hän ei sitä vastausta ole muualtakaan saanut. Taas jonkun Miikan historiikkia ei kukaan OIKEASTI kaipaa


Pointtia toki tässäkin.

Mutta kyllä minulle ainakin osuvasti kirjoitettu kiekko.tk huumori pienissä annoksissa kelpaa, enkä näe mitään syytä sille, miksei tällaista topicia tänne voisi postata. Mutta miten kukin asian ajattelee.

KillaMAN voisi lukea Ohjeita-sivun. Ja toisaalta - enpä minä ole koskaan ollut niissä topiceissa huutelemassa, että ne pitäisi poistaa. Jonkinlainen FAQ (usein kysytyt kysymykset) forumille olisi tervetullut. Tarpeeksi kompakti ja lyhyt, jotta lyhythermoisimmatkin jaksaisivat lukea sen. Kysymys, ja parin rivin vastaus. Ja tämä siis nastalla ylös, jottei huku muun roskan sekaan.

Oma pointtini oli lähinnä se, että minusta tästä topicista on noussut kohtuuttoman iso mekkala. Mado kirjoittaa huumorilla jutun (lähes) kaikkien tuntemasta pelaajasta ja puolet vastauksista on valitusta siitä, miten turhaa ja epäoikeudenmukaista ja ties mitä moisen kirjoittaminen on.
Anonymous



Date: 2005-11-06 14:51:44
Oletan Madon kirjoittaneen tämän vahvasti alkoholin vaikutuksen alaisena.
Kuinka teksti voi olla noin selvää?
Anonymous



Date: 2005-11-06 15:04:03
Edited: 2005-11-06 15:05:23
Verke wrote:
cobbapop wrote:
Verke wrote:
cobbapop wrote:
LaRe_93 wrote:
huoh mikä turha topic.

Foorumibannia tollasille peeloille tai edes jotai maksua näin turhista topiceista.
Tuskin ketään edes tällänen kiinnostaa?

Säälin sua Madonna46


nii juu ja jatkoja.


Aha. Itse ainakin lueskelen mielummin huikeita tarinoita kuin tuollaisten eSSiPoPLaTe_1993 tyyppien marisemisia siitä että lagaa ja lagaa.

cobba nuoleskele lisää madonnaa, itse olen taas tämän toisen tyypin kanssa samaa mieltä että turha topic on. ajatelkaas jos jokaisesta kiekon pelaajasta tehtäisi tälläinen topic?

En minä häntä nuoleskele, sitäpaitsi miksi edes nuoleskelisin?
Ketään ei kiinnosta että onko topic turha, kunhan saa kunnon luettavaa.
Tämä topic ei ole turha, nimittäin tämä asia koskee kiekko.tk:ta.
Ja Miikka on tunnettu kiekossa, niin kuka haluaisi tehdä topiceja kaikenmaailman nevariverkeistä?


tehdäänpä sitten jokaisesta julkkiksesta topic, joka on tilannut pelimerkin. kun Miikkasta tehdään, miksei tehtäisi muistakin?Miikka ei ole yhtään sen kummoisempi pelaaja kuin Omiisi tai Tenkrat.

Miksi käytät edelleen tuota samaa perustelua joka ei anna minkäänlaista tukipilaria sinun väitteellesi?
Kukaan ei ole kieltänyt tekemästä julkkiksesta topicia, kukaan ei ole kieltänyt tekemästä nevarista topicia, kukaan ei ole kieltänyt nevaria tekemästä topicia, kukaan ei ole kieltänyt julkkista tekemästä topicia.
Siitä vain alat tekemään, ei kukaan sinua kieltänyt ole.
Kaikkihan voivat lukea esitelmiä toisista mutta harva vain osaa esittää juttua niin että se kiinnostaisi jotain.

EDIT: Verkellä näyttää olevan paha päivä kun noin angstaa ;)
Anonymous



Date: 2005-11-06 15:16:17
Edited: 2005-11-06 15:31:09
Leet wrote:
örgh, veikkaan, että jos tämän topicin olisi tehnyt sotamies1996 niin tämäkin topic olisi dumbattu ja poistettu siihen paikkaan runsaitten haukkujen + forumbannien ja mahdollisen accountin poiston yhteydessä... (?)


Verke wrote:
cobba nuoleskele lisää madonnaa, itse olen taas tämän toisen tyypin kanssa samaa mieltä että turha topic on. ajatelkaas jos jokaisesta kiekon pelaajasta tehtäisi tälläinen topic?


Niin, onhan se toki totta että tunnetut ja valtakunnalliset lehdet, kuten Kaleva ja Helsingin sanomat kirjoittaisivat normaaleista ihmisistä ja heidän joka päiväisessä työelämästään jossa ei tapahdu juurikaan mitään. Nämä kyseiset uutiset valtaisivat myös Iltasanomien etukannet ja kuluttajat odottaisivat joka päivä, että pääsevät töistä Ärrän kautta kotia lukemaan uusinta iltasanomien painosta jossa kerrotaan mm. miten työtön Keijo Alqvist käytti päivänsä syöttäen aavikkokettuja kotonaan samalla maistellen olutta ja saaden tukea Sossulta.
      Uuh, Verke osui siis täysin naulankantaan ja mullistu maailmankäsityksiämme! Kaikista ihmisistähän on tapana kirjoitella lehtiin siinä missä julkkistakin. Sehän on siis aivan sama kumpi seuraavista kahdesta on ostanut H&M:stä uudet trendikkäät baggió kengät,joko Keijo Alqvist tai Jennifer Garner, koska kummastakin tehtäisiin etusivun juttu lehtien kansiin. Eli mitä toisinsanoen yritän tässä sanoa on se, että tätä kiekkomaailmaa voi täysin verrata meidän yhteiskuntaamme ja sen rakenteisiin. Esimerkiksi ei ihmiset jaksa lukea päivittäin sanomalehdistänsä kuinka pääkirjoituksissa toistuvasti valitetaan liikenteen toimimattomuudesta ja hurjapäistä jotka kaahailevat tiellä ajatellen vain itseään, elikkäs tämä asia kääntäen kiekkokansalle: "kiekko lagaa ei jaksa koko ajanm pelata ku tää lagaa tehkää jotain tää algaa joojoo ei kiinnosta lopetan koska lagaa."

HRF WTF MATE?
Anonymous



Date: 2005-11-06 15:27:37
Loimaalta ne kovimmat pelimiehet tuloo ;)
Anonymous



Date: 2005-11-06 15:30:28
Edited: 2005-11-06 15:34:48
Ihan hyvä ja kattava kertomus oli Madonna, mutta missä herran tähden missä on mainittu Miikan yölliset retket Oulun synkkiin ja armottomiin metsiin roolipelin merkeissä?! Tämä on ohittamaton asia puhuttaessa Miikan luonteen syvimmistä piirteistä! :O
Anonymous



Date: 2005-11-06 18:26:14
Vidual siis rinnastaa Jennifer Garnerin Miikkaan ? =D Tässä on eksytty jo aikoja sitten sivuraiteille... Mutta mä jaksan vaan ihmetellä miten murto-osa kiekon pelaajista (lue kiekkoliigan alaiset pelaajat) pystyvät näinkin näkyvästi kontrolloimaan koko sceneä. Oikeasti tämä on täysin turha ja tilaa vievä topicci foorumilla "Yleistä keskustelua kiekko.tk:sta suomeksi" joka on ainoastaan siksi elossa että kirjoittaja on "katu-uskottava" kiekkopeluri. Hauskoja tarinoita on aina tietty kiva lukea mutta missäs on Hurrikaani topic joka myös oli hauska... =( Pistelkää näitä juttuja vaikka sinne kiekkoliiga foorumille ettei tänne meidän nevareiden medioihin tule jatkuvasti näitä sisäpiirin pa#%ajuttuja
Anonymous



Date: 2005-11-06 18:28:58
Öhöm nyt mie helkkari suutahin!
Tein toisen kerran sen topicin ja oikealle alueelle ja taas poistettiin että niinku just tälläset katu-uskottavat jätkät saa tehä näitä topicceja ja muut ei? Hei jotain rajaa...
Anonymous



Date: 2005-11-06 19:19:35
Edited: 2005-11-06 19:32:25
Elikkäs pakkohan se on munkin vastata, että tuo ystävämme Verke voisi pikku hiljaa ymmärtää. Verke hyvä, on aivan sama onko henkilö, joka tänne kirjoittaa "julkkis" (jollaiseksi ilmeisesti minut lasket) vai ns.nevahöörd (jollaiseksi sinut lasken). Kukaan ei voi edes sinua estää tekemästä ihan mitä topiccia haluat, ei edes Jouko (tosin hän voi poistaa sen). Väitteesi, että "julkkis" voi aloittaa vaikka kuinka turhan topicin tahansa pitää kyllä paikkansa, mutta niin voit sinä tai kuka tahansa muukin.
Verke hyvä, valitit myös, että miksi kirjoitin juuri Miikasta, joka ei mielestäsi ole mitenkään erityisen hyvä. Ensinnäkin Miikka on erityisen hjyvä pelaaja ja sillä ei ole juuri mitään väliä kuinka hyvä hän on pelaamaan, kunhan vain on muuten persoonallinen henkilö. Jos olet mustasukkainen voin kirjoittaa tähän alle sinusta vastaavan esittelyn:

Foorumivalittaja Verke

Huomenta kiekkoilijat. Kirjoitan teille pienen kirjoituksen Verkestä, koska hän sitä niin kovasti tahtoo, vaikkei sitä myönnäkkään

En tiedä, koska Verke on syntynyt tai missä eikä minua juurikaan kiinnosta, mutta mikä tärkeintä huumori on koltiaisella aina mukana. Verke on väärin ymmärretty henkilö sillä, hänen kommenteissaan elää sarkasmi mukana ja samaan aikaan, kun kiekkoauktoriteetit lukevat korvat punaisina hänen tekstejään, Verke hihittelee leveä virne kasvoillaan koneensa takana .

Nyt kun olen kertonut Verkestä muutamia "kiinnostavia" taustatietoja, syvennyn häneen kiekkouraansa. Tässä tulee Verken kiekkoura pähkinän kuoressa:.

Noniin eiköhän se ollut siinä. Pointtini on lähinnä, että minua ei hevon humman helvattiakaan kiinnosta onko esim. joku hobiittien nallipyssy tuhlannut arvokasta aikaansa lukiessaan topiccejani ja ovatko ne hänestä turhia. Kirjoitin koko jutun lähinnä saadakseni Miikan päivästä mukavamman ja kuten varmasti jotkut teistä lukikin, taisin siinä onnistua. Jos juttumme saavat hymyn edes yhden kanssapelaajan huulille, ketään samalla loukkaamatta voimme kaikki olla ylpeitä. Tottakai on hienoa nähdä, että moni muukin on tekstistä pitänyt. Kiitos teille ja kiitos myös negatiivisesta palautteesta, mutta suoraan sanoen olen siinä samaa mieltä valtaosan kanssa, että tämän kaltaiset kieliposkella tehdyt kirjoitukset, kuten legenda D-fencen presidenttivaalijutut ja pubiruusu Slutin loistavat "näin tunnistat karpon" -jutut ovat mielenkiintoisempia, kuin vaikka tsunan rakastamat: " voisiko ulkoasu olla aavistuksen keltaisempi, lagin synkronoimiseksi"-kirjoitukset.

PS. on p**sk*puhetta, että joku foorumiviesti aiheuttaa siinä määrin lagia, että esim. Tsuna epäonnistuu. Kun painatte "pelaa kiekkoa" -kohtaa avautuu erillinen appletti ja uskon vahvasti, että vaikka sillä pääsivuille yhteyttä ilmeisesti tietoliikennevirtojen kanssa onkin, en voi käsittää miten erillinen foorumi ja siellä olevat jutut voisivat lagia aiheuttaa. Jos tämä todellakin on totta, on koko systeemi yhtä toimiva, kuin elysee -areenan liikenneyhteydet.

 
Anonymous



Date: 2005-11-06 19:26:52
xDDDDDDDDDDDDDDDDD repes kyl tos ''Verken kiekkoura pähkinänkuoressa'' kohdassa :)
Anonymous



Date: 2005-11-06 19:27:15
Elf wrote:
Öhöm nyt mie helkkari suutahin!
Tein toisen kerran sen topicin ja oikealle alueelle ja taas poistettiin että niinku just tälläset katu-uskottavat jätkät saa tehä näitä topicceja ja muut ei? Hei jotain rajaa...


Se ei nyt johdu yhtään siitä oletko sinä "katu-uskottava" vai et.
Jouko ja Mikko ovat ainoat henkilöt jotka näitä juttuja poistaa, jos he tai toinen heistä on sitä mieltä, että niissä on jotai vikana. On ihan sama vaikka 678 katu-uskottavaa tupla amatööriä kirjoittaisi topicin jatkoksi: " HUOH KAKKATURHA". Että "jotain rajaa" niihin juttuihin. Sitä paitsi tästä on sivuraiteita pitkin muodostunut erittäin asiapitoinen juttu myös. Otsikon aihe pitäisi olla vaikka: "Miksi "julkkikset" saavat tehdä mitä haluaa?" tms.


Anonymous



Date: 2005-11-06 19:39:59
Tsuna wrote:
Vidual siis rinnastaa Jennifer Garnerin Miikkaan ? =D Tässä on eksytty jo aikoja sitten sivuraiteille... Mutta mä jaksan vaan ihmetellä miten murto-osa kiekon pelaajista (lue kiekkoliigan alaiset pelaajat) pystyvät näinkin näkyvästi kontrolloimaan koko sceneä. Oikeasti tämä on täysin turha ja tilaa vievä topicci foorumilla "Yleistä keskustelua kiekko.tk:sta suomeksi" joka on ainoastaan siksi elossa että kirjoittaja on "katu-uskottava" kiekkopeluri. Hauskoja tarinoita on aina tietty kiva lukea mutta missäs on Hurrikaani topic joka myös oli hauska... =( Pistelkää näitä juttuja vaikka sinne kiekkoliiga foorumille ettei tänne meidän nevareiden medioihin tule jatkuvasti näitä sisäpiirin pa#%ajuttuja

Asiaa. :)
En rupea valittamaan mutta ei mielestäni mikään hyödyllinen topikki.


peeäs oli kyl kivasti tekstiä :D
Anonymous



Date: 2005-11-06 19:40:19
hahah, ihan oikein Verkelle ;)
Anonymous



Date: 2005-11-06 19:47:55
Edited: 2005-11-06 19:48:21

Elf wrote:
Öhöm nyt mie helkkari suutahin!
Tein toisen kerran sen topicin ja oikealle alueelle ja taas poistettiin että niinku just tälläset katu-uskottavat jätkät saa tehä näitä topicceja ja muut ei? Hei jotain rajaa...


Minun käsitykseni tästä:
En ala puhumaan kumpi oli hauskempi, ettei madonna suutu, mutta miksi sitten Elf sinun topiccisi poistettiin?
a) Siinä oli kuitenkin hyvin selvää huomion hakemista (onhan tässäkin, mutta madolla julkisuutta jo on, niin näin ollen sitä ei ilmeisesti lasketa)
b) Tämän tekemiseen on panostettu enemmän (jota varmasti Joukokin/Mikkokin arvostaa (kuten minäkin)), ja vaikka se sinun topiccisi oli hauskempi, oli hauskuus lähinnä siinä, että teit jotain "väärin".

Tsunan kanssa olen samaa mieltä siitä että tämä kuitenkin aikamoista sisäpiirijuttua, mutta, sitä minäkin ihmettelen että miten nämä foorumit nyt muka kiekkoa hidastaisi, että sen takia ei saisi kirjoittaa.. Ja syntyihän tästä kuitenkin keskustelua, ja tällä hetkellähän foorumilla aika vähän mitään sisältöä ole, lukuunottamatta "tENKRAt HUIJJAS mULTA peliMERKIN!11"-topicceja.
Anonymous



Date: 2005-11-06 19:53:36
Onhan sitä tullut muutamia kertoja Miikan kanssa publicilla pelailtua ja hauskaa on ollut. Tästä on kuitenkin aikaa sillä ei ole Miikkaa näkynyt. Miikka on varma ja taitava pelaaja jolla on oma paikkansa kiekon historiassa.

Anonymous



Date: 2005-11-06 19:54:17
oon vantaalt oisko joku muu vantalt
Anonymous



Date: 2005-11-06 20:02:54
Verke wrote:
olen kiva ihminen, ja päätin lopettaa kiekkourani tähän päivään tällä Verke llä, pitäkääs nyt hyvät ihmiset hienot pirskeet. ja kiitos madonna tuosta koskettavasta(kauheasta :) ) tarinasta ja hyvät päivän jatkot. ^^
EDIT: siis tämä on nyt viimeinen viestini. heippa mato sun muut naabit jotka ei miuta tiedä.


Noh noh Verke, luitko tarkasti mitä kirjoitin? Tottakai sinut teidän, on ollut jo kauan vaikea olla tietämättä, vaikkei nyt ehkä pelkästään kiekollisista ansioista mutta kuitenkin. Ja siinä ei ole mitään pahaa, niinkuin ei näissä "Negatiivisissä kommenteissasikaan" koitin juuri valoittaa muille, että ne on tehty ihan samallalailla kieli poskessa, kuin koko Miikka -kirjoituskin. Ihan kaikkea ei aina tarvitse ottaa tosissaan, luuletteko todella esim, että laittaisin Miikan oikean SOTU:n loppuosan näkyville, saatika edes sitä tietäisin.
Mutta toivottavasti, et nyt Verke näiden "negatiivisten" kommenttien takia kiekkoa lopeta, koska ne ovat vain pelleilyä niinkuin koko kiekko.tk oikeastaan. Toki, jos kiekko vei liikaa aikaa niin se on todella hyvä ratkaisu, onhan sitä paljon kehittäväämpääkin puuhaa mahdollista tehdä. Kiekon paras anti ainakin minusta on se, että täällä saa ajatukset kaikista murheista ainakin väliaikaisesti pois. Noniin nyt tää juttu RÖNSYilee taas aika pahasti.
Anonymous



Date: 2005-11-06 20:08:14
Edited: 2005-11-06 20:11:58
starman wrote:

a) Siinä oli kuitenkin hyvin selvää huomion hakemista (onhan tässäkin, mutta madolla julkisuutta jo on, niin näin ollen sitä ei ilmeisesti lasketa)


suoraan sanoen huomiota en kyllä kaipaa yhtään enempää, se ei ollut todellakaan motiivinani. Ja olette ihan turhaan kääntänyt aiheen minuun tai johonkin muuhun epäolelliseen itse pääaiheesta eli Miikasta. Lukekaa vaikka koko threadin otsikko.
Anonymous



Date: 2005-11-06 20:41:28
Kyllä tänne foorumille mahtuu näitä huumoritopiceja siinä missä näitä asiallisia ja "asiallisia" topicejakin. Jos otetaan esimerkeiksi minun vaalitopic, slutin "Näin tunnistat..." ja vaikkapa tämä Madon teksti, niin kaikilla yhdistää se piirre, että niihin on panostettu (ainakin jonkin verran) aikaa ja vaivaa. Kyllä ne tänne mahtuvat tunnelmaa piristämään siinä missä nämä "Pelaatko lätkää IRL" jne. keskustelutkin. Jos huumoritopicit eivät täytä foorumimodejen kriteereitä, niin niiden poistaminen on ihan yhtä vaivatonta kuin muidenkin turhien keskusteluiden. Ja näitä tehdään kaiken lisäksi paljon vähemmän. Joten jos jollain on hyvä ja omasta mielestään hauska idea mielessä sekä kirjoitustaitoja, niin siitä vaan! Kritiikkiä tulee aina, mutta sitä ei kannata pelätä. Ilman edelläkävijöitä ei perässä hiihtäjilläkään olisi juttuja mistä puhua.
Anonymous



Date: 2005-11-06 20:44:08
Totta ainakin on että olet jonkinlainen "julkkis" kiekossa tai olen kuullut, joten kai sitten olet.
Tässä oli kyllä enemmänkin asiaa kun miettii että Miikka on tehnyt itsensä puolitoista vuotta sitten ja Hurrikaani on tehty tänään n. klo 13 että onhan tässä tietenkin eroa ja uskon muutenkin että jouko ja Mikko arvostavat enemmän sinua kuin tälläistä tyhmää noobia joka on aloittanut eilen kiekon peluun.
Tottakai ehkä aluksi hain tuossa jonkinmoista julkimuutta (kuten starman asian ilmaisi) mutta en ole aivan varma, mutta sitten juttua alkoi tulla ihan mukavaan otteeseen ja sitä oli mukava kirjoitella, mutta sittenhän se poistettiin.
    Ehkä vähän harmittaa että topicci poistetaan, mutta onhan siinä toki syynsä jos se "vaurioittaa" jotenkin tätä pelikaistaa niin voisi sanoa että turha se oli.
      Uskoisin että olet varmaankin täysi-ikäinen henkilö ja itse olen no olen mitä olen. (Täytyyhän sitä jotain salaisuuksia omata)
Eikä tämä topic minun elämääni hetkauta, mutta onpahan nyt tullut sanottua mitä piti jos tässä nyt kaikki on mutta siis hyvä juttu tämä oli oikein hauska hyvin kirjoitat.

Ja onnea vaan Miikallekin!
Anonymous



Date: 2005-11-06 20:55:20
Verke wrote:
Ei, en lopeta negatiivisen kommenttejen takia, vaan sen takia että kukaan ei arvosta minua pennin vertaan.

Suahan arvostetaan tossa aikamoisen paljon kun ne edes viitsivät puhua sinusta. Ja yleensähän arvostus näkyy myös negatiivisesti ja suosittelisin kestämään sen negatiivisen arvostamisen tai et sää muuten kestä missään.
Ja kannattaako sitä kiekkoa lopettaa sen takia että joku tai jotkin eivät pidä sinusta? Suosittelisin jatkamaan.

Ainahan sitä saa sanoa oman mielipiteensä. Vai?

Suomi on vapaa maa.
Anonymous



Date: 2005-11-06 21:18:04
Edited: 2005-11-06 21:22:38
Madonna46 wrote:
starman wrote:

a) Siinä oli kuitenkin hyvin selvää huomion hakemista (onhan tässäkin, mutta madolla julkisuutta jo on, niin näin ollen sitä ei ilmeisesti lasketa)


suoraan sanoen huomiota en kyllä kaipaa yhtään enempää, se ei ollut todellakaan motiivinani. Ja olette ihan turhaan kääntänyt aiheen minuun tai johonkin muuhun epäolelliseen itse pääaiheesta eli Miikasta. Lukekaa vaikka koko threadin otsikko.


No siis juu, ethän sinä varmasti enää huomiota tarvitse, mutta siis huomiota tästä tulee kuitenkin, vaikket sitä haekkaan :). Niin ja.. Ilmeisesti olen Hieman ulkona näistä kiekkopiireistä tms, mutta niin on kyllä monet muutkin ketkä täällä selaavat, arvelen. Eli en kyllä suoraan sanottuna tiennyt kuka tuo Miikka on, enkä kyllä tämän topicinkaan jälkeen tiedä hänestä melkein mitään ja sitäpaitsi, tuosta tekstistä huomaisi luultavasti ilman nimeäkin, että se on mado sinun kirjoittamasi, joten ei ihme että huomio kiinnittyy sinuun, sinut tuolta tunnistaa, ei Miikkaa.

Edit: 6 pilkkua samassa lauseessa, hohhoijjaa..
Anonymous



Date: 2005-11-06 21:27:14
Edited: 2005-11-06 21:33:02
Madonna... Ei tarvitse hernettä nokkaan ottaa ja minulle ainoastaan suuttua jos uskalsin arvostella kirjoituksesi pointtia ;-). Kuten olen jo aikaisemmin sanonut niin minusta se oli ihan hauska mutta vie ihan turhaan "järkevään" keskusteluun tarkoitetun foorumin tilaa. Siksipä olenkin ehdottanut sitä ns. "trash talk" aluetta. Tottakai nämä "LAGAA MIX" kirjoitukset ovat yhtä tyhjän kanssa myös, mutta luulin että sinä ilmeisen fiksuna ihmisenä olisit käsittänyt, että ei yleistä foorumia ole tarkoitettu piristämään kenenkään erikseen spesifioidun pelaajan päivää. Muutenhan koko foorumi olisi täynnä tätä samaa saissea. Tai ei sittenkään koska sotamies154:n postaus olisi automaattisesti poistettu mikä on tämä toinen esiintuomani epäkohta. Selvästi huomaa että huumorintajuttomuuteni on sinua loukannut ja pahoittelen syvästi. Muutenhan et olisi tälläisia totuudesta poikkevia lausahduksia kuten

kuin vaikka tsunan rakastamat: " voisiko ulkoasu olla aavistuksen keltaisempi, lagin synkronoimiseksi"-kirjoitukset.


kehdannut tänne edes pistää.

Eli sanon vielä

1) Oma alueensa tällaisille turhuuksille
2) Moderaattoreilta tasa-arvoinen kohtelu kaikille topikeille kirjoittajan kokemuksesta ja tunnettavuudesta huolimatta
3) Pyydän anteeksi madonnalta mielipahaa (kun selvästi näkyy että minut personoit vastustuksen keulakuvaksi)

Olisit vaikka lähettänyt sen hienon historiikkisi notena Miikalle niin olisi miikan päivä ilostunut ilman tämmöistä hälinääkin.

PS. Tämän topicin jälkeen turha vinkua "turha topic delete":ä meidän nevareidenkaan ylistyslauluista..
Anonymous



Date: 2005-11-06 21:33:50
Jahveli wrote:
oon vantaalt oisko joku muu vantalt

Hyvä välikommentti Jahvelilta ! =D
Anonymous



Date: 2005-11-06 21:35:14
MaKKara99 wrote:
Jahveli wrote:
oon vantaalt oisko joku muu vantalt

Hyvä välikommentti Jahvelilta ! =D

Ja vielä järkevämpi vastaus sinulta =/ Ja minulta.
Leet
Bombers



Date: 2005-11-06 21:38:53
ei se madonna vaan kestä kritiikkiä...
Anonymous



Date: 2005-11-06 21:46:50
Mitä ne porukka itkee tästä? Ketä tää tämmönen topic haittaa? Minusta oli ainaki iha kiva lukea, ei aina jaksa niitä vanhoja "lagaa mikä avuksi" tai "tiimini pöllittiin" topicceja.

Mulle tuli ainaki hyvä mieli ku tän luki, en ymmärrä kenelle tämä tuottaa negatiivista energiaa ja tarvetta purkaa sitä tänne.

Lukekaa ny hyvät ihmiset ku kerranki jotaki järkevämpää täällä.

Vai yritättekö näyttää joillekki että uskallatte pistää esim. madonnalle hanttii ja uhmata tahalleen tätä hyvää mieltä huonoilla palautteilla.

Ooh, it makes me wonder,
Mainos

Created by: Anonymous Created on: 2005-11-05 07:27:25 Read times: 59827
Pages: 1   2   [3]   4   5